Prisliste pr. 1/1-2023

Halvpart pony/hest

810,00 kr. pr. måned

Eneundervisning:
Har du part på en elevhest er det muligt at tilkøbe eneundervisning udover den ugentlige holdundervisning. Eneundervisningen aftaler du selv med din underviser. Prisen er 150kr for 30min og betales, INDEN undervisningen starter, til Kallehavegaard Rideklub på MobilePay 54495, med angivelse af: Underviser, varighed og rytters navn. (eks: Emilie, 30min, Laura Jensen)

Facilitetskort
For at private heste kan anvende ridehusene, ridebanerne, skoven, rytterstue, toiletter mm. skal der betales facilitetskort Der betales for et facilitetskort per hest per måned. Facilitetskortet gælder altså ikke for den enkelte rytter, det gælder for den enkelte hest. I facilitetskortet er inkluderet ridning på alle faciliteter som Kallehavegaard tilbyder.

Facilitetskort er obligatorisk for alle heste der er opstaldet på Kallehavegaard.

Ryttere udefra kan også købe facilitetskort som kan opsiges med 1m måneds varsel.

Kommer du kun og rider undervisning ved stedets undervisere kan der betales pr gang i stedet for.

Undervisning:
For ryttere som deltager i rideskoleundervisning på elevheste eller privatheste betales der enten for én time ugentligt eller to timer ugentligt. Derudover skal man også have et medlemskab i klubben. Ryttere som deltager i elevundervisning kan også få halvpart på en elevhest, hvilket giver mulighed for at passe elevhesten i weekenderne og helligdagene. Inkluderet i halvparten er også undervisning en time om ugen. Prisen for undervisning skal betales pr kvartal.

Medlemskontingent:
For at gå til rideundervisning på Kallehavegaard skal du være medlem af
klubben. Et medlemskab gælder for et kalenderår 1. januar - 31. december. Kontingentet kan IKKE refunderes, hvis du f.eks. efter 2 måneder ikke har lyst til at ride mere, men skulle du så atter får lyst til gå til rideundervisning i det indeværende kalenderår, så  melder du dig bare til undervisning igen.

Har du hest opstaldet eller rider du på privathest på rideklubbens faciliteter skal du ligeledes være medlem af klubben.

Indmeldelse/Udmeldelse:

Indmeldelse skal ske via tilmelding her:

Udmeldelse skal ske på mail kontor@karr.dk og altid inden d. 20. i måneden før kommende kvartalsopkrævning.