Miniput m/trækker

Miniput m/trækker
Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

10a Få pladser
Mandag Tid: 16:00 - 17:00
Sted: Kallehavegaard Rideklub Randers, Kallehavegaard Rideklub Rander
Underviser: Emilie Haahr Jelle /
Dette hold er for helt nybegynder, hvor der er trækker(forældre, i nogle tilfælde kan vi skaffe en trækker, en af de ældre elever til at hjælpe.) her lærer du alt basis, vi laver start-stop øvelser, drejeøvelser og andre helt basis ting, så vi kan komme frem til at vi på sigt kan ride selv. dette er også holdet, hvor du som begynder kan lærer at ride selvstændigt rundt, og få kontrol på let ridning, styrbarhed, i trykke rammer hvor der altid er mulighed for en trækker kan tage fadt i dig.
Betalingsplan: Kvartal 01.01, 01.04, 01.07, 01.10
Ratepris : 1230 kr.